O mnie

Centrum Terapii Neurologopedycznej

Poznaj mnie

Certyfikowany Gabinet Leczenia Zaburzeń Motorycznych Jamy Ustnej MFS, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta Funkcji Ortodontycznych MFS, Terapeuta Metody Padovan (II moduły ), terapeuta miofunkcjonalnym, provider metody Johansena JIAS, providerem metody Neuroflow, diagnosta ADOS-2. Od wielu lat moją pasją i profesją jest pomoc osobom dotkniętym zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji.

W terapii z pacjentem wykorzystuje moje bogate doświadczenie, które zdobyłam w ciągu 20-letniej pracy z osobami z wyzwaniami rozwojowymi, niepełnosprawnością intelektualną i ruchową. Podążąjąc za potrzebami dzieci i ich rodziców stale wzbogacamy swój warsztat pracy, oraz kwalifikacje zawodowe, by holistycznie pomagać moim pacjnetom.

Każdy sukces Mojego Pacjenta jest również Moim sukcesem

Małgorzata Najdek

Wykształcenie

Mottem MOICH działań stały się słowa

" TEN, KTO PODĄŻA ZA MĄDRYMI PRAWAMI NATURY, POPEŁNIA MNIEJ BŁĘDÓW "

B. PADOVAN

Rozwój intelektualny

Szkolenia, kursy

– Neurofunkcjonalna Reorganizacja – Metoda Padovan moduł I – Metodyczne podstawy i ćwiczenia ciała. (Gdańsk 2019 r.)

– Neurofunkcjonalna Reorganizacja – Metoda Padovan – moduł II – Funkcje reflektoryczno- wegetatywne (oddychanie, żucie, ssanie i zaburzenia) (Gdańsk 2019 r.)

– SUPERWIZJA – Neurofunkcjonalna Reorganizacja – Metoda Padovan – rozpoczęcie procesu certyfikacji pod okiem superwizora Stanisławy Kulen- Gey. (Berlin 2019 r.)

– Johansen Indywidualna Stymulacja Słuchu JIAS- tytuł Provider – Terapeuta Joahansen JIAS (Wrocław 2020 r.)

– Aktywny trening słuchowy Neuroflow- Provider Neuroflow- (Warszawa 2022 r.)

– Ortodoncja funkcjonalna MFS – tytuł: Ortodonta funkcjonalny- Wrocław 2021 r.

– Zastosowanie ortodontycznej oceny warunkó zgryzowych zewnątrz- i wewnątrzustnych w logopedycznej praktyce. (Poznań 2013 r.).

– Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- twarzowych – (Poznań 2020 r. )

– Masaż logpedyczny od podstaw- podejście praktyczne – mgr A. Kaczyńska (Poznań 2019 r.)

– Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii (Poznań 2022)

– Niemowlak u logopedy – diagnoza, profilaktyka i wczesna stymulacja – dr M. Machoś (2020r.)

– Nie patrzy, nie słucha, nie mówi – diagnoza i trening bazwoych umiejętności komunikacyjnych – dr M.Machoś (2020 r.)

– Karta Oceny Logopedycznej Dziecka- KOLD- test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka. ( Gorzów Wlkp. 2017 r.)- DIAGNOSTA NR

– Diagnoza i terapia w postępowaniu logopedycznym. Teoria i praktyka. (Góra 2011 r.)

– Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów (2018) – prof.US dr hab. D. Pluta – Wojciechowska (Wrocław 2019)

– Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy. (Poznań 2014 r.)

– Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. ( Poznań 2019 r. )

– Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa- pierwszy, drugi i trzeci rok życia. (Kraków 2009 r.)

– Opóźniony rozwój mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne. (Poznań 2014 r.)

– Gesty Gora

– Werbogesty

– Karmienie terapeutyczne Human Touch- karmienie dzieic z wyzwaniami, profilaktyka awrsji pokarmowych. Wyzwania i możliowśic interwencji terapeutycznej i żywieniowej. Strategie karmienia, wczesna interwencja terapeutyczna HTT. (Bydgoszcz 2018r.).

– Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz. (Wrocław 2008 r.)

– Integracja sensoryczna- stopień I. (Warszawa 2007 r.)

– Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. ( Gorzów Wlkp. 2003 r.)

– ADOS- 2

– Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalana dziecka z zaburzeniami w rozwoju. ( Gorzów Wlkp. 2019 r.)

– VB-MAPP: ocena umiejętności i planowania terapii z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu przy użyciu narzędzia diagnostycznego VB-MAPP. ( Barlinek 2019 r.)

– Trzystopniowy kurs z zakresu terapii dziecka z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi oparty o teorię uczenia się. (Poznań 2009 r.)

– Terapia behawioralna w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania. Polskie Towarzystwo Behawioralne. (Gorzów 2018r.)

– Alternatywne metody w pracy rewalidacyjnej z uczniem z niepełnosprawności intelelektualną. (Gorzów Wlkp. 2005 r.)

– Nowoczesne techniki terapeutyczne w pracy z uczniem z nadpobudliowścią psychoruchową oraz zaburzeniami życia emocjonlanego. (Gorzów Wlkp. 2005 r.)

– Terapia behawioralna dzieci autystycznych. (Gorzów Wlkp. 2003 r.)

– Efektywne wykorzystanie metod koorygujących sprzężone zaburzenia u dzieci niepełnosprawnych w różnych typach szkół i placóek oświatowych. (Gorzów Wlkp. 2003 r.)

– PECS (Picture Exchange Communication System – Pozimo I). (Poznań 2014r.)

– Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewniu się I i II stopień (Wrocław 2018 r.).

– Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWIK w terapii osób niemówiących.(Gorzów Wlkp. 2018 r.).

– Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspoamagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością- (Poznań 2020 r.)

– Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych- I i II stopień. ( Kwidzyń 2008 r.)

– Nauka czytania wg.prof.dr hab. J. Cieszyńskiej (Bydgoszcz 2017 r.)

– Stymulacja mechanizmów lewpółkulowych (Bydgoszcz 2017 r.)

– Terapia neurobiologiczna.(Kraków 2014 r.)

– Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji ( niesłyszących, autystycznych, z afazją). (Kraków 2014 r.)

Tup Tup Centrum Terapii Neurologopedycznej

Dlaczego warto skorzystać z moich usług?

Profesjonalna diagnoza

Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since.

Holistyczne podejście

Holistyczne podejście do problemów dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

Skuteczna pomoc

Skuteczna pomoc logopedyczna i neurologopedyczna.

Dostosowana terapia

Terapia dostosowana do aktualnych potrzeb i możliwości pacjenta.